Care e faza cu Webstock?

Webstock 2016

Nu știu dacă mi s-a întâmplat doar mie sau sunt și alții care au pagina de Facebook invadată de Webstock. Nu cred că sunt singura, căci, să fim serioși – cu toții urmărim nebuni pe Facebook. Și cum toată lumea tra-la-la și bla-bla despre Webstock zilele astea, am zis că nu mai pot. Am pus mână pe tastatură și am zis să verific care-i faza cu evenimentul ăsta.

Of course, am dat de site și de pagina de Facebook.

Ce am aflat:

  • va avea loc pe 30 septembrie la Marriott (e într-o vineri deci aș putea să dau o fugă),
  • e de social media, ba e chiar o struțo-cămilă căci sunt niște conferințe dimineața apoi o decernare de premii pentru campaniile de succes.

Nu sunt multe detalii despre campanii sau vorbitori în momentul de față, dar de obicei (aka din recenziile participanților la ultimele ediții) pare că e decent și ar merita să sacrifici o zi de concediu pentru asta. Ooh și dacă ești blogger, poți solicita invitații gratuite aici.

Mi se pare fain faptul că poți nominaliza o campanie în social media din ultimul an produsă în România. Cred că așa e ceva mai autentic procesul de selecție. Nu că oamenii din corporații mari cu M mare nu ar face o treabă bună și nu au campanii wow, dar sunt curioasă să văd și ce fac oamenii din startups sau din IMM-uri, cei care având bugete limitate investesc mai multă creativitate și găsesc cele mai interesante alternative.

La ce mă aștept personal?

Sper să văd la conferințe măcar câțiva din oamenii ăia super marfă ce au stat în spatele campaniilor premiate și să fie o discuție liberă cu ocazionalele prezentări de how-to conceptul creativ și cum execuți o campanie de succes. Cred că ar fi interesant dacă am ajunge și la definiția campaniei de succes. Cum stabilești că a fost de succes? Că a avut x amount of reach, că a adus conversie, a mărit vânzările, a crescut brand loyality? De asemenea sunt curioasă să văd ce se mai consideră metrici relevanți în social media, cum variază raportul paid/organic într-o campanie din România și poate niște benchmarks pe industrie.

Cred că asta ar fi tot ce am înțeles eu până acum; participanții la edițiile anterioare Webstock, feel free să mă corectați.

Anyway, cum nu mă încred eu doar în recenzii am solicitat o invitație și acum sunt blogger oficial al evenimentului. Deci sigur o scriu despre cum a fost. Sper doar să fie amazing.

*Webstock este un eveniment organizat de Evensys si Vodafone in colaborare cu Bitdefender, HP, Coca-Cola, McDonald’s, Raiffeisen Bank, LG, Staropramen si Siviero Maria*

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *